mandag den 27. januar 2014

Kobberbryllup

D. 7. januar var vi til kobberbryllup hos nogle af vores venner. Jeg havde igen valgt at lave en æske. Denne her er lavet efter samme opskrift som kufferten i sidste indlæg, men jeg har lavet låget lavere end bunden og udeladt kuffertelementerne.
Baggrundspapiret er fra My Minds Eye. Dette har jeg pyntet med en fjer i hvid fra bella blv. Jeg elsker fjer, men jeg synes de er så dyre.. Jeg har standset nogle fjer ud i metalkarton i kobberfarve. Jeg kan godt lide den måde det rå og romantiske komplimenterer hinanden. Jeg har også brugt noget træpynt, som jeg har købt hos Riddersholm.
Inden i har jeg brugt papir fra Pion design. Lommen til pengene er lavet i samme kraftkarton som basis af æsken. Derudover har jeg brugt en fjer i samme serie som det træpynt, jeg har brugt på forsiden.
Kortet jeg lavede til har jeg holdt meget simpelt. Baggrunden er samme papir, som jeg brugte indeni. Jeg har lavet en lille pil i samme kobberpapir, som på æsken og så har jeg brugt lidt mere træpynt. Det var faktisk et hastekort, fordi jeg brugte for lang tid på at lave æsken, men jeg synes, det blev meget godt alligevel.
Jeg har haft problemer med at uploade billeder til min blog, så derfor gik der så lang tid. Det var ellers et af mine nytårsfortsæt, at der skulle lidt flere indlæg på bloggen i år. Jeg håber ikke den driller mere fremover, for så skal i nok få flere at se.



7 kommentarer:

  1. Rigtig fin æske og kort, du har lavet her.

    SvarSlet
  2. superflot æske og kort - modtageren bliver sikker meget glad!

    SvarSlet
  3. Rigtig flot æske du har lavet, fine kobber fjer!

    SvarSlet
  4. Super flot æske og jeg er helt enig i det med romantiske dele og det rå komplimenterer hinanden er SÅ fantastisk!! Den kobber fjer er da bare smuk :-)

    SvarSlet
  5. Hej. Flot æske. Jeg har forsøg at finde dit tidligere indlæg, for at se om der skulle være en skabelon, men jeg kan desværre ikke finde det. Kan du hjælpe ??

    SvarSlet
  6. Hej. Jeg ligger i eksamensræs til på torsdag, men hvis du giver mig en mailadresse skal jeg sende skabelonen til dig.
    Hilsen Jill

    SvarSlet